Promowanie marki czy firmy może mieć różny charakter, a jednym ze sposobów jest zamawianie materiałów reklamowych w postaci na przykład notesów, długopisów czy pendrive, na których nadrukowane są dane takie jak logo czy nazwa firmy.
Notesy reklamowe czyli przydatny gadżet promujący markę
Wybierając gadżety do promowania marki dobrze jest zdecydować się na rzeczy przydatne dla potencjalnych klientów lub pracowników, którzy będą z nich korzystać w godzinach pracy. Jeżeli przedmioty są w wygodne do do użytkowania oraz przygotowane w sposób estetyczny i trwały, ludzie rzeczywiście chcą je wykorzystywać w godzinach pracy oraz w czasie wolnym. Dzięki temu promowane jest logo lub nazwa firmy, co powoduje zwiększenie rozpoznawalności marki wśród nowych osób oraz umocnienie jej w świadomości osób ją znających. Trzeba tylko wybrać konkretne przydatne przedmioty oraz zadbać o dobrą jakość.
Notesy firmowe dla pracowników i klientów
Spośród wielu różnych gadżetów Do promowania marki z pewnością wyróżniają się notesy firmowe. Większość osób lubi mieć bowiem przy sobie jakiś notatnik, notes lub planner, w którym mogą zapisywać różne ważne informacje czy notować. Format takich notesów reklamowych nie może być zbyt duży – powinny one bez trudności mieścić się w torebce, torbie na laptopa. Najlepiej zatem wybrać klasyczny format, zdecydować się na elegancką twardą oprawę z obwolutą, a na okładce nadrukować logo lub nazwę firmy i jej hasło reklamowe, a z tyłu dane teleadresowe.
W jakich sytuacjach można rozdawać notesy reklamowe
W jaki sposób promować firmę za pomocą notesów reklamowych? Po pierwsze powinny być ona przekazane wszystkim pracownikom firmy, tak by mogli oni korzystać z nich w godzinach pracy. Jeżeli finanse przeznaczone na wyprodukowanie takich notesów są większe, dobrze jest też przygotować je dla rodzin i bliskich pracowników. Poza tym można rozdawać je klientom, na przykład po dokonaniu przez nich sporych zakupów lub podpisaniu umowy na dużą kwotę. Mniejsze notesiki mogą znajdować się w siedzibie biura jako gratis dla klientów, można dawać je każdemu lub zachęcać do zabrania ze sobą. Wreszcie notesy reklamowe mogą być rozdawane na różnego rodzaju eventach firmowych, podczas różnych konferencji i targów, na których firma ma swoje stoiska, oraz podczas eventów branżowych.