Najlepsze i najczęściej rekomendowane produkty do pakowania, bądź zabezpieczania towarów to folie stretchowe. Są one powszechnie wykorzystywane w przemyśle, ale znajdą się także niemal w każdym domu. Co sprawia, że są tak funkcjonalne i przydatne? To zdecydowanie ich specyficzne właściwości, o których piszemy szerzej poniżej
Co to jest folia pakowa stretch?
Folie tego typu stanowią przezroczyste i rozciągliwe produkty do pakowania towarów żywnościowych bądź innego rodzaju materiałów. Główną rolą takiej folii jest zabezpieczenie towarów przed wilgocią lub utratą świeżości. Dlatego też folia pakowa stretch jest wykorzystywana w gospodarstwach domowych. Pakuje się do niej owoce i warzywa, a także produkty, które mogą łatwo się obsuszyć. Jeśli nie został zjedzony w całości jakiś posiłek, można go w ten sposób zabezpieczyć przed schowaniem do lodówki. Wówczas posiłki nawet na drugi dzień smakują wyśmienicie. W przemyśle foliami tego typu opakowuje się palety, skrzynie z towarami, scala się poszczególne produkty w większe grupy, etc. Folie doskonale spełniają swoją funkcję np. wtedy, gdy trzeba przetransportować wyroby.
Producent folii stretch – na co stawia?
Folie stretch muszą być naprawdę solidne, aby sprawdzać się w najbardziej trudnych i uciążliwych warunkach. W przemyśle produkcyjnych jest to szczególnie istotne. Dlatego też zazwyczaj producent folii stretch dokłada wszelkich starań, aby folie nie pękały i nie rozrywały się. Wykonuje się je zresztą z wysokiej klasy polietylenu, więc do uszkodzenia dochodzi raczej rzadko i to zwykle wtedy, gdy ktoś używa folii niezgodnie z jej przeznaczeniem. Materiał, z którego wykonane są folie do pakowania może być poddawany recyklingowi, więc jest użyteczny z punktu widzenia ochrony środowiska.
Stretch producent – o czym należy pamiętać?
Przedsiębiorcy kupują folie do pakowania na dużą skalę, więc czasem zależy im głównie na oszczędnościach. Tymczasem lepiej kupować nieco droższe produkty, ale od sprawdzonych dostawców. Jeśli chodzi o Stretch producent powinien być rzetelny i sprawdzony. Najlepiej wybierać te marki, które cieszą się pozytywnymi rekomendacjami w sieci. Jeśli już wcześniej ktoś z nich korzystał i je chwalił, istnieje duże prawdopodobieństwo, że inni przedsiębiorcy też będą zadowoleni.