Każda firma chce dzisiaj osiągnąć sukces w sieci, co jest oczywiste i w pełni zrozumiałe. Dlaczego? Otóż sukces w sieci umożliwia nam obecnie sukces w rzeczywistości, czyli zwiększenie liczby klientów i osiągnięcie wyższych dochodów. Zaś elementem wymienianym jako jeden z ważniejszych w drodze do sukcesu jest na pewno reklama Google.
Reklama Google – podstawowe informacje
Czym jest taka Google reklama? Dlaczego odgrywa ona tak wielką rolę? Zacznijmy od samego początku – na pewno każdy z nas świetnie zna reklamę w Google a co więcej nawet – nie raz w nią kliknął. Reklama w Google może bowiem przybierać dwie różne postaci. Jest to albo link, albo obrazek produktu. Obie formy umieszczone są na górze wyników wyszukiwania.
Co jeszcze koniecznie trzeba wiedzieć o reklamie Google to fakt, że tutaj płaci się w momencie, kiedy użytkownik kliknie na naszą reklamą. Nieistotny jest sam fakt stworzenia reklamy, natomiast program Google sam wybiera reklamy, które uznaje za najbardziej odpowiednie o danych wyników wyszukiwania. Innymi słowy musimy mieć dobrze wykonaną stron oraz opisane wszystkie parametry tak, aby nasza reklama się wyświetliła. Od czego dokładnie zależy fakt wyświetlenia się danej reklamy Google? Tego do końca nie wie nikt, natomiast jest to najprawdopodobniej wypadkowa ilości kliknięć, jakości strony, jej kompatybilności z opisem oraz ustawień jej parametrów.
Inne kampanie reklamowe
Czy sama reklama w Google zapewni nam sukces w sieci? Oczywiście, że nie. Jak to zostało wspomniane wcześniej, aby Google reklama w ogóle zadziałała, to najpierw musimy mieć klarowną i estetyczną stronę internetową, która będzie dobrze i regularnie pozycjonowana. Co więcej warto także inwestować w niektóre inne kampanie, nie tylko w Google reklamę.
Specjaliści od reklam Google i marketingu internetowego
Podsumowując warto zainwestować w profesjonalną firmę, która zajmie się profesjonalnym marketingiem internetowym naszej firmy. Takie rozwiązanie zaoszczędzi nam naprawdę wiele czasu, funduszy i energii. Pozostaje jednakże tylko kwestia tego, jak wybrać odpowiednią firmę?
1) Opinie w internecie
Zawsze warto zapoznać się z opiniami innych klientów. Oczywiście taki sposób sprawdzenia firmy nie należy do najbardziej rzetelnych, jednak powtarzające się głosy, że reklama Google zaprojektowana przez daną firmę nie daje żadnych efektów, powinny nas zaniepokoić.
2) Multizadaniowość
Warto także inwestować w firmę, która kompleksowo zajmie się naszą strategię internetową. A zatem taka firma nie może tylko specjalizować się w zadaniu, jakim jest Google reklama, lecz również powinna zatrudniać specjalistów od witryn internetowych, ich pozycjonowania, od opracowywania całych strategii internetowych, od SEO, grafiki czy nawet od innych form reklamowania się w internecie.
3) Cena
Jak patrzeć na ten parametr? Oczywiście wyjątkowo niskie czy wysokie ceny powinny nas zaniepokoić. Ponadto pamiętajmy, że dobre firmy się cenią. Podsumowując cena nie powinna być dla nas najważniejszym parametrem.